Packa och packlistor


Jag tycker det är kul att packa, helst om jag har gjort en packlista, för var grej man har packat ner kan man bocka av. Gillar listor rent generellt. Jag har börjat att smygpacka, Hoppas att älskade J inte ser mina små gömmor, det är 14 dagar till vi ska åka, men jag smygpackar i alla fall :-) Fast bara sånt som man inte behöver till vardags,man kan ju då fråga sig om man behöver det på semestern, men joooo det behöver man för här hemma finns ju "hemapoteket" Ett sånt måste man ju ha med fast i lite mindre skala., orienteringskläder, kompasser och annat sånt behöver jag ju inte heller till vardags så det har jag oxå kunnat stoppa ner. Lakan till Snusmusen har jag tvättat, strukit och lagt undan, Visst borde jag kunna lägga undan 5 badlakan oxå? Regnkläder önskar jag att jag hade kunnat stoppa undan men njäää det tror jag inte jag vågar. BAdkläderna skulle man säkert kunna plocka ner med tanke på vädret.
Lite enggångssaker har jag oxå packat ner så vi kan ha picnic. Myggmedel har jag oxå stoppat ner för det vet man ju att i Norrland är det massor med mygg.... Jasså skulle vi inte till norrland.... bara dalarna och det ligger visst i Svealand.... jaja Norrland .....

Tror i man behöver packa ner snöskor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!