Hon är tillbaka.

Minns ni, när jag i höstas var orolig för på vilket sätt min älskade J skulle döda mig på. Om det var rep eller med bara händerna? Nåja, allt löste sig på bästa sätt och den lilla söta katten flyttade till vår älskade LilleLinda. Nu är katten tillbaka under en begränsad period. Och tur är väl det, för hon håller på att fövandlas till ett mycket sött monster.  Så här långt har hon kostat mig tre krukor, en vas och ett påskris. Så nu finns det viss risk att jag återigen blir hängd... men hon är söt... det får ni hålla med om...image295image296 

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

söt

2008-03-20 @ 09:21:38
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!