Storhandling idag

I eftermiddag ska det storhandlas. Kylen ekar tomt, tiden har liksom inte riktigt räckt till för att storhandla, inte för att jag vet vad jag gjort med tiden egentligen men ändå. Det ska provianteras för en mysig helg med långledighet, oavsett om det är snö eller inte. Påskdagen ska vi ha påskmiddag med Liten otäck bror med familj samt De goa päronen! Påskafton ska jag och Snöflingan åka på Skånemammeträff i Svalöv! Trevligt Trevligt. Mycket att se framemot med andra ord. -Men först och främst ser jag fram ett besök  i den här avdelningen.image302

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!