Duktig fru vs Dålig fru

Liten otäck brodder kallar sin rara lilla söta A för dålig fru respektive duktig fru, allt beroende på huruvida hon i hans tycke sköter sig. Jag vill gärna påpeka att Lilla Rara Söta A , alltid sköter sig exemplariskt. Liten otäck bror kunde inte ha en bättre fru, det vet både han och alla vi andra. Men duktig fru kan hon i alla falll bli kallad om hon hämtar honom en öl, dålig fru är när hon kanske inte hämtar densamma. Min älskade J har anammat liten otcäk broders synsätt i den här frågan. Men jag tror att idag är jag en duktig fru eller vad sägs om att jag faktiskt strukit hans skjortor, bara för att vara snäll. Normalt sett är min jämställda make duktig och stryker själv.  Men som sagt jag är en duktig fru idag :-) ooops jag glömde en sak..... min man har 12 nystrukna skjortor i sitt skåp just nu,..... tror han får gå naken ett tag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!