Advent

Nu har Halloween varit då måste det vara fritt fram och börja fundera över advent.
Jag fullkomligt älskar hösten av många anledningar, det är mysigt att vara inne med levande ljus, det är mysigt med kalla klara dagar och det är mysigt med stormiga och blöta dagar.
Första advent är den 30 november i år, Snusmusens födelsdag. Så i år får vi ha klalas och adventsmys med hela tjocka släkten, mysigt å ena sidan och ångestframkallande å andra sidan.

Eftersom vi har renoverat sen i fjol måste det nu till Älskade J:s stora förtjusning inhandlas nya ljusstakar eller stjärnor till i alla fall Snusmusens rum. Jag surfar just nu runt i jakt efter något som är trevligt, lite gammeldags men ändå fräscht. Än har jag inte hittat något men skam den som ger sig. Nästa steg är att bege sig ut i affärerna, det får nog bli torsdagens projekt.

Kommentarer
Postat av: Fia&emelie

Det är mysigt med advent då det börjar nalkas åt julen =) Sen blir det sommar ugen =)

2008-11-03 @ 10:34:55
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag har fastnat för Big bang för tillfället men gärna cesendo catcher och carnival shootout

Jag fastnar gärna i ett spel åt gången och spelar det tills jag tröttnar....

Ett tag var det rainbow rescue men det tröttnade jag på ler

Han är alltså redan 2 år !!! Oj herregud vad tiden rusar fram !!!

Jag är också en höstälskare.. För mig är det den bästa årstiden...

Man har sommarminnena bakom sig...

Julen är på intågande... Färgerna är underbara och det är helt ok att sitta inne och uggla med levade ljus...

Ha det riktigt bra..

2008-11-03 @ 12:42:32
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!