Äntligen

... Ja äntligen har jag fått det besked jag gått och väntat på.. jag har fått nytt jobb, inom samma förvaltning men helt nya arbetsuppgifter. Jag är så nöjd, stolt, glad omvartannat att jag har svårt att inte bubbla över :-)
Annars kan man hålla sig för skratt, jag har vabbat halva dagen med en genomförkyld Snusmus. Älskade J vabbade i morse när jag var och träffade Höga chefen och fick beskedet.  Nu ikväll jobbar han då över i stället för att hinna med det han inte hann innan, därefter så var vi tvugna att byta en stol på lilla gamla bilen så jag är själv med barnen. Svärfar ringde mitt i middagsröran, undrar om han förstod något av vad jag sa.... när sen han lagt på ringde min farmor som var lagom förvirrad då Snusmusen tvunget skulle prata just då...samtidigt som jag pratade... dessutom kan jag tillägga att hon var ganska förvirrad redan innan jag började prata med henne... Jesus vad hon tacklat av nu... jaja mer om det en annan gång... Nu ska jag bege mig in i en dusch och se sjunka ner djupt i soffan och njuta av en stor kopp varm choklad för att fira mitt nya jobb.

ps... jag är lite extra glad att min goa Lady boss har fått ett uppdrag som gör att vi kommer jobba mer eller mindre parallellt, det tycker jag ska bli skoj!

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Grattis, vad kul!!!!!!

2008-11-25 @ 20:27:49
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Hilda

Grattis Vännen!!! Va kul med ett nytt jobb ;))

2008-11-25 @ 21:32:59
URL: http://hildazheaven.blogspot.com
Postat av: Caroline

Vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar till ditt nya jobb!! Hurra - hurra - hurra! Det ä du så väl värd!

Jag gissar att du sover som en prinsessa i natt! :o)



Kram C å gänget

2008-11-25 @ 23:26:58
Postat av: Annika

Äntligen kom beskedet. Underbart! Stort grattis från oss alla. / Annika

2008-11-26 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!