Lite lissen

Det är så svårt att vara en bra förälder, det tror jag de flesta kan hålla med om, idag har jag en ledsen liten stor tjeja här, idag är det mest vårt fel att hon är ledsen och jag önskar så att vi lyssnat bättre på hennes önskemål, för då hade vi troligtvis inte hamnat där vi är nu. Usch vad trist det blev.... Jag kan dessutom inte förklara på ett bra sätt vad som egenligen hände. Men en lugn förmiddag förvandlades till en stimmig eftermiddag.  Men vi förösker vända på det och kvällen ska bli lugn, mysig och gosig.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch jag vet...

Det är väldigt jobbigt att känna sig otillräcklig...

Jag vet !!!!!!!

2008-11-16 @ 17:56:35
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Mia

Förstår precis..har oxå en stortjej som brottas med "pree-teen"+ lilla syster som mest känner sig utanför..liten 18 månaders och nu snart bebis..man önskar man kunde celldela sig och man vill skydda dem från allt ont och alla konflikter men å andra sidan så är ju livet hårt och tufft ibland..och vad kan då vara bättre än att få prova livet i hemmamiljö där man kan få falla i en trygg famn iallafall..



Att vara förälder är den tuffaste uppgift man tar på sig i livet. Hoppas ni fick en bra kväll och att det känns bättre idag.



Kram

2008-11-17 @ 08:43:39
URL: http://vikingjoddlare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!