Österlen

I morgon ska jag och älskade J ge oss ut och springa orientering i en partävling. Älskade J och Goda Fadern ska springa tillsammans och jag och Snälla Mamman ska springa ihop. Kan bli intressant det här. Jag misstänker starkt en komplott av min man för min ena orienteringssko är försvunnen. Han vill göra mig halt redan innan starten.

Vi åker ner till Österlen redan idag. Vi ska bo på ett Bed & Breakfast i Kivik i natt,

 http://www.killegarden.se/ .

Malla och Snöflingan har redan åkt, de ska på gymnastikläger i helgen, vilket de sett framemot så mycket att de vaknade kl 0545 i morse.
Snusmusen skall avlämnas hos Farmorn och därefter åker jag och Älskade J österut. Jag tänkte se om jag kan få lekt lite med kameran idag. Jobbar på att lära mig att använda kameran på andra inställningar är  helautomatik. (Man kan rädda det mesta i Photoshop om man fotograferar i RAW och det blir katastrof)


När jag letade efter bilden ovan så hittade jag ett litet konstverk bland alla de andra bilderna. Undrar om det är stor eller liten  fröken Asplund som ritat i datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!