Personen på anknytning XXX är på Tjänsteärende och återkommer ....

....NU!

Ja just nu är det så i det här livet. Jag jobbar för fullt och har jättekul i mitt uppdrag, samtidigt så gungar det rejält i förvaltningen och jag kämpar för att försöka få grepp om situationen. Men det känns som om jag har en bra flytväst på mig. Dock är jag ju den som vill ha svar på allt med detsamma och jag är inte så lycklig över att inte få klara besked, samtidig måste jag ju lära mig att hantera sådant. Så jag försöker dra lärdom av detta. Bida min tid och se vad som händer. Den 21/10 ska jag på intervju för att söka om min tjänst. Vi ska alla söka om, inte tjänster egentligen, utan placeringar om jag förstått det hela rätt. Spännande å ena sidan och lite småjobbigt å andra sidan. För hur tevligt är det egentligen att gå på intervju? Att sälja sig själv är samtidigt både nyttigt och jobbigt.



Annars då? Jo Älskade J är hemma med barnen i knappt 2 veckor till. Fröken Snöflingan har fått en släng av någon influensa med 40 graders feber. Stackars lilla hjärtat. Hon älskar att gå i skolan och har verkligen fått kläm på läsandet.

Malla traskar mer eller mindre motvilligt till skolan själv.Men hon tycker samtidig att det är jättekul. Hon har färgat håret.... Rött.... Inte tomterött utan en ganska snygg kopparblondnyans Den är urtvättbar.., Mer än så säger jag inte...

Lilla Herr Snumus är ett kapitel för sig själv... Han har börjat prata mer och mer, mer eller mindre begripligt *s*. Han hittar på hyss mest alltid och jämt men med ett ständigt närvarande leende, vilket gör att man kanske lite för ofta ser mellan fingrarna (jag skulle kunna skriva rakt ut: Han är ganska bortskämd*s*.)
Vi jagar sjukvården för nu verkar de ha tappat bort oss någonstans mellan Lund och Sahlgrenska, vilket gör att vi nu inte kollat hans öga på ett par månader men vad vi som lekmän kan se så ser det väl bra ut.


Ja en lite uppdatering kring vad som händer i det Asplundskalägret.


Därmed så loggar jag ut igen och:

Personen på anknytning XXX är på tjänsteärende återkommer.... förhoppningsvis snart


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skönt att höra att ni lever iallafall...

Kramar

2008-10-02 @ 18:08:29
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: L8

Kul o se att du lever. Men jag känner igen " personen på anknytning XXX är åter..." Finns det ngn gullig bild på den nyfärgade damen. Att snusmusen blir bortskämd e ju inte så konstigt med den blicken.

Drunkna nu inte i koder o annat, hoppas vi kan ses en dag. Själv känns det som jag inte mer än hinner landa på morgonen förrän det är dags att gå hem. Men det är superkul!!

Ha det gott :) Lotta

2008-10-03 @ 17:50:19
Postat av: Mia

Vad Kul att du är tillbaka.

Kram

2008-10-06 @ 19:58:55
URL: http://miloa.wordpress.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!