Obalanserade mäniskor

Kommer ni ihåg i augusti när någon kommenterade i bloggen att jag var orättvis mot barnen och bara skrev om min son. Tack för alla stötttande kommenatarer då, jag tror aldrig jag tackade då. Det var som någon skrev till mig att det är person som mår dåligt.
Jag "roade" mig med att spåra IP-nummret då med hjälp av en av "datanördarna" i umgänget. Fastnade dock på ett företag som jag inte visste vad det var, men i går föll det på plats, och helt plötsligt vet jag vem som skrev kommentaren och då förstår jag varför personen skrev som hon skrev, för ja det är en hon. Det förvånar mig inte ens, för i den här personens bagage tror jag det finns en massa bitterhet, ensamhet och sist men inte minst en dålig självkänsla. Dock blir jag heligt förbannad när jag tänker på det och kommer ha mkt svårt att kunna se den här personen i ögonen utan att fräsa, dock ska jag sansa mig för jag vet att hon inte vet hur jag är, hur min familj är och framför allt ingeting om hur jag är som mamma.
Jag kan önska att den här personen ransakar sig själv istället och funderar över sin egen del i sitt eget drama så här i jultider!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Underbart när såna människor åker fast !!!!!!

2009-12-19 @ 18:37:52
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!