Älskar så....


Kommentarer
Postat av: Annette

Vilken härlig sida du har!! Och måste säga du har klart det bästa mottot jag läst hittills hihi

Hoppas du haft en fin söndag.



/Annette

2009-02-15 @ 20:56:12
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Rickard

Gillar muggen!

2009-02-16 @ 18:43:22
Postat av: C

Fin bild på J! :o)

2009-02-17 @ 09:22:57
Postat av: Josef Wijk

Hjälp mig!

Jag flyttade till Sthlm från mitt kära Karlstad för ett toppjobb på Stureplan. Nu är det så att i och med att jag flyttade så förlorade jag min kundkrets, det är inte många som åker 30 mil för att klippa sig :o(

Några har hunnit upptäcka mig men jag är inte i närheten av fullbokad.



Så jag ber dig, hjälp mig att sprida ryktet, att jag söker med ljus och lykta efter nya kunder. Berätta för vänner i STHLM att de är hur välkomna som helst.



Kram Josef

2009-02-21 @ 15:41:00
URL: http://www.metrobloggen.se/josefwijk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!