Bloggsvacka


Är inne i en rejäl bloggsvacka. Har fullt upp både hemma och på jobbet. Det fungerar bra på båda ställena dock har jag haft en oerhört trött vecka, tror jag har en förkylning i kroppen (som inte riktigt vill bryta ut) som gör att det är jag är extremt sliten. Men den här helgen har vi inkeltinkel planerat mer än att ta det lungt, tvätta lite, gå lång prommenix med barn och kamera samt melodifestivalen.
Utan att veta något och utan att ha hört något förhandssnack så tror jag bestämmt att Scotts och Alcazar har störst chanser tillsammans med Shriely Clamp  följt av Emilia och Marie Sernholt. ... men som sagt jag tror Scotts ar en stor chans då det verkar som var och varannan svensk gillar dansband.... jag har egentligen inte någon egen åsikt. Ungarna ser i alla fall hemskt mkt fram emot kvällen.  I mitt fall tror jag det finns en stooooor risk för snark i soffan:-)

Nu ska jag krypa ner i sofan och mysa med två små troll, de stora trollen (läs Älskade J och Malla) sover gott fortfarande.

Kommentarer
Postat av: K

Usch då, förkylning är inte kul! Har också haft en hård vecka och nu är jag förkyld, man blir väl straffad för att man är för flitig? ;P

Sen så unnar man sig själv lite tvätttid på helgen (me to!).. ja du =P Ha så trevligt ikväll då =)

2009-02-07 @ 09:00:45
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!