Sportlov,födelsdag, träning och myshelg ~en himla blandning

Ja så var då sportlovet över och snön med den verkar det som. Det regnar här just nu och jag är precis inkommen efter en träningsprommenix på fem kilometer. Uppfriskande skulle man kanske kunna säga.
Ungarnas sportlov har varit bra känns det som mycket bio, pulkaåkning, mys med farmodern, kompislek och endast en förmiddag på "reservfritids" *
Så i morgon drar då skolan i gång igen. Vi har en intensiv vecka framför oss med mycket på jobbet, har Öppna Jämförelser som jag är huvudansvarig för som ska vara inne på fredag, det är de sifforna som ligger till grund för Äldreguiden som du kanske har hört talas om?  Eftersom jag dessutom är beroende av att andra levererar det dom ska så är det inte helt lätt. i morgon, hoppas jag få det klart. Dessutom ska vi iväg på ett ledningsgruppsinternat i två dagar, ett läkarbesök med Snusmusen hos Dr Alf för att kolla synen, nämnden ska ta budgeten på torsdag... så ja det är intensivt..

I veckan fyllades det år och jag fick en del av det jag önskade mig, och i går invigdes de på gymet, 1 timmes träning. Trodde väl aldrig att jag skulle säga det men det känns nice i kroppen.


Kvällen och natten spenderades med mitt goa järngäng i Lomma, vi hade enmysig tjejkväll med go mat, gott vin lite Guitarr Hero och massor mer snack. Manna för själen att träffa dessa kloka och förnuftiga kvinnor.


Så summa sumarum, jag har det bra  har haft det trevligt under ledigheten och är laddad inför en tuff men rolig vecka.



Glömde en sak.... har hittat en kanon bra träningsdagbok på nätet http://www.funbeat.se Jag tycker du ska registrerar dig och därefter lägga till mig som din träningskompis, så kan vi ha glädje och nytta av varandra !

*

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Härligt lov och du är UTMANAD!

2009-02-22 @ 20:22:20
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!