Tre av fyra

Tänk i går satte jag tre av fyra möjliga i melodifestivalen, jag missade dock Heat, men man kan ju inte lyckas var gång :-)
Men alla de andra blev ju rätt, jag gillade Måns så klart, tyckte det var en skön låt och den pojken (ja läs pojke) är så sockersöt att man nästan får hål i tänderna.
Lili och Susi's låt tyckte jag oxå om den skickade liksom tillbaka en sisådär 15-20 år:-)


I övrigt hade vi en mycket mycket trevlig kväll, en i mina ögon ovärderlig vänskap som bara växer sig starkare och starkare, trots att vi ses så sällan, eller kanske just därför???

Malla och Karamellen spelade först GH, för att sen lösas av av Gudfadern och Älskade J. Jag och Gumodern hade inte tid, vi löste världsproblem istället. Snusmusen ryckte in där det behövdes bäst för stunden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!