VAB, Snö och lite annat..

Malla är sjuk, ont i magen och lite feber.. vi avvaktar och ser om det utvecklas till något mera eller det är en liten förkylning som satt sig i lilla magen. Själv trodde jag att min förkylning bröt ut i går men ack nej, idag endst lite snuva och lite halsont och en ofantlig trötthet. Så efter lite morgonröj här hemma så ska jag krypa ner i sängen med Malla och läsa en stund tillsammans med henne.

Ute snöar det så fantastiskt vackert. Men jag är glad att jag slipper ligga ute och köra.  Ska plocka fram kameran och fotografera liten stund sen. Jag älskar vinterbilder.  Låt nu snön ligga ett tag så att ungarna får njuta av det under sportlovet.


Annars? Jo det rullar på, trivs som fisken i vattnet med jobb och det är spännande, utvecklande och stimulerande. Mitt största problem är väl att det är så mkt jag vill göra att jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska prioritera.

I går var jag på och träffade Skolinspektionen, intressant att se hur de funderade och vad de ville veta, de gör en stor inspektion av skolorna i klippans kommun och jag var där i egenskap av föräldrar-representant för fritidshemmet.


Nähä nu ska jag ta tag i mig.... Tjipp till sen..

Kommentarer
Postat av: anette

ang bloggkom jo jag vet det men nu har Anton bara haft diarre och det har han ofta och det kan även bero på ngt han har ätit så jag vet inte det kan med vara en förkylning och diarre kan de ha i flera veckor här hemma tyvärr så vet man inte hur länge de har det... de har väldigt känsliga magar både han och Anders vet inte om det beror på deras överkänslighet elle vad det beror på

2009-02-11 @ 20:01:34
URL: http://www.hussanette.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!