Med goda vänner...

Med goda vänner går tiden fort....  så idag kommer nog tiden att rusa iväg.
 Ska spendera dagen med 2 av tre härliga tjejer i mitt järngäng och vi har alltid super mysigt tillsammans. Tycker det är  trevligt med vänskap som bara växer sig starkare för vart år som går istället för att växa i sär som man gör med andra. Men så är livet, på nästa sida i livets bok vet man inte vad som ska hända och det är väl det som är tjusningen.
Lite lätt filosofiska tankar så här en tisdags morgon.

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det härligt med sån vänskap som bara växer.

Jag har en sån men som tyvärr bor i Canada ;(

2009-01-06 @ 18:04:01
URL: http://miloa.wordpress.com.
Postat av: Caroline

Mys i Forestad med rara vänner - de e najs de!

Tack för idag min goa vän!

Kram C

2009-01-06 @ 22:36:08
Postat av: Annika

Vilken underbar dag. Tisdag, men ledig dag, och tillsammans med nästan hela järngänget. Så skulle jag alltid vilja ha det på tisdagar. Kram vännen! PS! Lite drygt 10 idag!

2009-01-07 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!