Ny dag ny energi

Igår hade föräldrarna Asplund energi nog att städa ur gardrober, klädskåp och tvättstugan. Kylskåpet fick sig en rejäl genomgång och nu ekar det nästan tomt i kylen. Men det gör inte något för nu är det en ny dag och vi har massor med ny energi. Idag börjar jag om, och ska försöka mig på att ta mina sista 20 kilo. Jag har tagit 24 så här långt och ett av mina mål för i år är att komma ner de sista. Så att kylen är tom gör ingeting. Massor med vatten ska jag dock hälla i mig. På vägen i dag ska jag även stryka Mount Forestad Strykberg...


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!