Sköna lördag

I går var det en sån där dag där vi enkom slappade och latade oss. Rara svärmor var här hela eftermiddagen och vi satt mest och snackade och mös. Seneftermiddagen gick åt till att leta i kataloger, kontrollera på Ving, Fritidsresor, Apollo och sen tillbaka till katalogerna igen. Grekland, eller Turkiet, Spanien eller Kroatien, Italien eller Cypern.  Familjen ska åka iväg i två veckor men kan inte riktigt bestämma sig. Men idag ska vi försöka komma till ett beslut. Tror det lutar åt Grekland så förmodligen slutar det med Spanien.

Morgonen började med mysstund med alla ungarna i vår säng.
Från Tv:n hörs... Den här teckningen har Elin i Gislaved gjort.
Lilla Fröken Snöflinga säger, men där bor inte jag för jag bor faktiskt i Sverige
Mamma kunde faktikst inte låta bli att le.

Idag ska det inte heller göras för mycket, vi njuter nog alla av att slappa lite efter intensvia jobbeveckor. Vi har dessutom en febrig och hostig gosse att ta hand om. Lite handling måste dock göras och mamman vill ute på i alla fall en lite prommenix.

Kommentarer
Postat av: familjen huss

Ang bloggkommentar....Hihi jo men det hör ju til saken att jag började skriva det inlägget strax efter 8 i gårkväll och sen glömde jag av ett tag att jag skrev så jag kom på det lite i tio hihi så det blev ett låååååångt inlägg hrm

Men de kom isäng halv 10 och det funkar faktiskt bra på morgonen sen Anton e ju den typern att han kan lägga sig kl 11 på kvällen och ändå studsa upp på gott humör kl 6 på morgonen hrm skumt men så e det

ha det bra

kram

2009-01-20 @ 08:23:04
URL: http://www.hussanette.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!