Trettio minuter

Tänk vad 30 små ynka minuter kan göra mycket. Idag kom vi hem en halvtimme tidigare än i går och vad det gör mycket för hur hela kvällen ska bli. Idag är det lugnt och väldigt sansat i Asplundska huset och vad jag njuter. Älskade J är och tränar och barnen softar tillsamman (under samma filt *halleluja*) framför tv:n. Snart ska vi samla ihop oss och gå och läsa för varandra. Jag för Snusmus, Snöflinga för mig och Malla en stund för sig själv och en stund med mig. När älskade J kommer hem ska jag ta på mig och gå i alla fall en liten runda.  Tänk om alla kvällar kunde vara så här....

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som en härlig kväll :-)

Må så gott !

2009-01-14 @ 18:54:53
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Lattepappan

Vad mysigt ni har det:)

2009-01-15 @ 09:42:14
URL: http://lattepappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!