Äntligen semester.

0-35d8a11a375526fd640b441fd32e28b8.png

Kolla varifrån!

Äntligen semester.
Imorgon börjar den. Min semester. Jag har varit trött ett tag men nu ska jag äntligen få komma i kapp mig själv. Få sova lite längre, njuta av barnen, känna ett lugn av att veta att "jo, vi kan åka på tokiga spontan utflykter när vi vill.". Få ligga kvar i sängen läsa en bok (Jens Lapidus Aldrig fucka upp, just nu ) och sen kanske somna om. Leka med kameran och blogga lite då och då. Plocka sommarkantareller(hittade de första igår)
Om tre veckor sitter vi dessutom på planet till Rhodos. Äntligen semester.


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad härligt det låter, själv ska jag jobba en vecka till.

2009-06-28 @ 14:30:42
URL: http://miloa.wordpress.com
Postat av: Anonym

Dom var större våra, men smakade säkert lika bra,mato

2009-06-29 @ 18:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!