När katten är borta dansar råttorna på bordet...



Eller hur är det man säger. Älskade J flydde hemmet i morse kl 05 för att åka och fiska med kompisen Tokfiskaren. Någonstans i Blekinge befinner de sig och jag tror att både jag och Älskade J är tacksamma för detta. Jag har en sån där dag där jag går runt och rotar typ överallt. Här är med andra ord en sanslös röra just nu, men jag har en plan och ikväll när den älskade maken infinner sig i hemmet tror jag att jag har det mesta på plats. jag har fått röjt en massa sånt som jag borde fått gjort för länge sen.  Älskade J hatar när jag gör så här så för både hans och min skull är det bäst att han befinner sig i båten.
Men vad bra det blir här hemma...


Ps.. kortet är från rallyturen i går :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!