Varför så lång bloggpaus

Hej!
Det är inte ofta jag skriver här för tillfället... men jag har inte gett upp. Jag får frågan varför jag inte bloggar längre. Det gör jag, bara inte så ofta, har varken lust eller tid för tillfället, det händer så mycket just nu att energin räcker inte till det oxå. Men jag vet att kraften och behovet kommer tillbaka snart. Hur lång tid är då snart? Ja det kan vara allt från nu till om 7 veckor när jag går på semester. Jag har fina kort på en söt bebis i kameran så kanske kanske snart får jag ork att lägga in dem. För att få koll på när jag bloggar igen så lägg gärna till mig på bloglovin.

Ses snart igen...

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Det är alltid lika roligt att se uppdatering från dig!

Kram

2009-05-13 @ 18:48:37
URL: http://miloa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!