Så var semestern till ända...

Så har då tre veckor passerat, i ett rasande tempo känns det som, med skön semester. Vi har haft tre veckor tillsammans som vi njutit av. Vi har haft många hemmaprojekt i år och har endast gjort dagsutflykter därutöver. Skara sommarland, Bakken, Sandhammaren är sånt vi roat oss med förrutom total ommöblering av huset samt byggandet av nya uteplatsen med kronan på verket, TUNNAN. Mysiga kvällar med goa vänner har vi även hunnit med. Idag regnar det och som jag ser det så är det nog första dagen av heldagsregn för oss och det är riktigt skönt. Idag ska det slappas och slöas och trots regnet så ska maken och jag ta ett bad senare i kväll.
Flickorna ska på kalas och jag har lovat Snusmusen att vi ska spela Super Mario Galaxy 2 en stund.



 Ikväll åker Snöflingan till mormor och morfar för ett par dagars extra semester. Onsdag byter hon och Malla plats. Skönt för dem att få en vecka till. Snusmusen börjar hos Mamma Dag i morgon. Han tycker det är roligare än flickorna men så är det väl med åldern. Själv är jag lite kluven till att börja igen. Å ena sidan ska det bli jättekul och andra sidan så vill jag vara mer ledig. Men jag har tänkt mig en liten vecka till hösten oxå. Då har jag något att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Christina

Ha det så trevligt på jobb!!

Vi ses om två veckor!

2010-08-08 @ 20:13:36
URL: http://christinahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

gnuttis.blogspot.com



trevlig blogg du har!

2010-08-10 @ 11:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!