Sista lediga dagen på det här lovet...

Så var då sista dagen på jullovet kommen. Dagen har spenderats  med att måla med fingerfärg, starta upp ett nytt akvarium, fika med goa vänner, leka med lera, spela tv-spel och sen har jag och mannen pysslat om hans blogg lite (Team Forestad)
Nu väntar en middag bestående av Hälleflundra, dill och citronsås samt pressad potatis. Mumma.....

I morgon börjar så jobb och skola igen. Skönt på sitt sätt och på sitt sätt jätteångestfyllt. Nåja det är snart lov igen, i alla fall för barnen!



Kommentarer
Postat av: Mia

Vad kul att du byter jobb..Jag är förhoppningsvis tillbaka till mitt gamla jobb fast i ny skepnad inom ett område jag brinner för-Jämställdhet..

Nu hoppas jag snart få börja jobba-har varit hemma för länge..ska bli spännande att se vad du ska hitta på;-)Kram

2010-01-15 @ 21:35:14
URL: http://www.vikingjoddlare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!