Söndagkväll

Så var då den här veckan slut, en intensiv och utmanande vecka på många sätt. Det här var veckan som jag sa upp mig på, veckan där jag tackad ja till ett nytt jobb. Så spännande.
Det var veckan där jag var sen hem från jobb 4 av fem kvällar, det var veckan där jag var på årsmöte i orienteringen och det var veckan där trollen var på teater med de söta morföräldrarna. Det var veckan där min mormor flyttade in på ett äldreboende och det var veckan då jag fick (läs köpte) mig en ny mobil.
Det var veckan som vi avslutade med mys och högläsning.







Kolla varifrån!




Kommentarer
Postat av: Mia

Åh.. Vad spännande vad är det för jobb?

2010-01-24 @ 21:42:13
URL: http://miloa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!