Att komma hem till det vackra.

20100706003 (MMS)

Jag är hemma efter många många timmar på jobbet, har haft fantastiskt kul och har följt med hemvården på kvällsarbetet idag. Lärorikt och spännande och välidgt givande. Nu har jag kommit hem till det här vackra, mina underbara honungsrosor har precis slått ut tillsammans med den vackra röda rosen som säkert har ett namn. Lavendeln är vackert lila och runt hörnet doftar kaprifolen gudomligt. Helt underbart helt enkelt. Njuter idag av ensamheten när hela familjen är utlokaliserad på olika ställen, Malla och Fröken Snöflinga är i Gamleby med Mormor och Morfar, Snusmusen är hos Farmor i Lund och Älskade J har kommit till Oslo på sin väg mot Söröya där årets fiskeresa har sin destination. Saknade kommer säkert snart men idag njuter jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!