Årets längsta dag ? Idag är det sommarsols...

secret (MMS)

Årets längsta dag ? Idag är det sommarsolståndsdagen tror jag dvs årets längsta dag. Och ja det det har varit en lång dag. Jobbade fram till klockan 22 och det är inget denna här brukar göra ! Sen har även dagen innehållit ett vad jag i alla fall tror kommer vara ett livsavgörande besök. Om du tycker det låter kryptiskt så är det meningen. :-) jag kommer säkert att berätta mer senare men inte nu! Nu tänker jag bara glädjas åt att jag är där jag är och dit jag är på väg! Nu ska jag lägga huvudet på kudden och lukta på sommaren som fladdrar in genom sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!