Slapp kväll.


20100608030 (MMS)

Har varit en loj kväll med mys med tjejerna. Snusmusen är på utflykt med mormor och morfar och kommer inte hem förrän torsdag. Fick idag ett kul besked ang en av tjejernas skola. Hon får en mentor som jag tycker väldigt väldigt mycket om. På jobbet är det full rulle och jag märker av att jag var borta förra veckan men jag ska snart vara i fatt hoppas jag. Imorgon väntar grillkväll med skolan. Trevligt. Annars vill jag som många andra prisa skatteåterbäringen. Alltid trevligt med friska pengar på kontot. Från det ena till det andra, jag gillar mårbacka pelargonier nästan lika mycket som syrener.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!