Ute i vår hage där växa blåbär, kom hjärta...

20100611032 (MMS)

Ute i vår hage där växa blåbär, kom hjärtans fröjd vill du mig något så träffas vi där. Nu är det äntligen sommarlov. Malla sjöng solo i kyrkan. Så underbart vackert. Min goa unge, så stor, så vacker och så oerhört modig. Jag kunde inte hålla tårarna borta. Jag är så stolt över henne. Att hon vågade och att hon är så duktig.
Väl hemma igen så åt vi mysfrukost med de snälla föräldrarna, rara lilla söta A och fasters två söta små trollungar. Därefter avslutade vi med glass och jordgubbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!