Har precis upptäckt att man kan smsa in b...

Har precis upptäckt att man kan smsa in bloggmeddelande till bloggen vilket borde innebära att det skulle vara lättare att bli färdig att lägga upp ett inlägg lite oftare än vad som skett sista tiden. Jag jobbar och försöker hitta min plats på nya jobbet. Det känns bra så här långt och jag kommer sakta men säkert in i rutiner och hur man jobbar i den här kommunen. Privat rullar det på med mycket aktiviteter, enda smolken i glädjebägaren just nu är en vän som beter sig lite konstigt. Hon väljer lite konstiga sätt att framföra sina åsikter och jag må vara blond men tankeläsare är jag inte. Jag förstår inte när folk ska hia in sig i konstiga förklaringar istället för att prata klarspråk. Mer då? Malla har gjort sina första nationella prov och det har gått jättebra. Så punkt man blir när barnen är duktiga. Nog för idag. Ska ju inte chocka er nu när jag kommit igång igen. På återseende. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!