Snön faller vit...

... och det är vackert. Själv är jag hemma för tredje dagen med värsta grymme förkylningen. Jag hostar och fräser, känner mig alllmänt hängig och frustrerad. Jag vill vara på jobbet, det händer så mkt som jag inte vill missa, men har inget val just nu . Bara att krypa ner i sängen igen och försöka vila bort förkylningen. Ute är det vackert, jättevackert, jag skulle vilja gå ut med kameran men med tanke på hosta, snuva och hängighet så får jag stanna inne. Bjuder på en bild som jag tog i vintras/våras någon gång, det ser ungefär likadant ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!