Long time no see

Ja det var längesen. Livet snurrar på. I tempo som är allt annat än Molto largo. Jag trivs och har det bra men det går som sagt  i ett tempo som man kanske skulle kunna säga Presto. Det är mycket på jobb och det händer mycket men oj vad roligt jag har för det mesta. Idag har dock inte hela dagen varit så kul. Ibland händer det saker som får en att värdera sina nära och kära så högt så högt och man får sig en tankeställare på att vårda sina relationer för man vet faktiskt aldrig hur snabbt det kan vara över. En trafikolycka kan kännas så avlägsen när man läser om det men sen ett tu tre så har man  på  ett eller annat sätt en beröringspunkt och plötsligt förstår man hur snabbt det kan gå. Kanske svamligt. Men jag kom återigen på hur mkt min familj betyder för mig och hur rädd jag är om dem. Så i kväll myser jag med barnen till Idol, pussar lite extra på dem och njuter av att ha dem hos mig.

Julkortet 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!