Snigel


Ja, just nu är det snigelfart på bloggen, jag har fotograferat en hel del men har för dålig tid och lust just nu att sitta och redigera och lägga upp. Älskade J har börjat jobba och jag har gett mig på projekt slänga slänga all skit vi har här hemma, men sakta men säkert så börjar det rätta på sig, jag har snart fyllt en hel container.
Var och gjorde ett första besök på nya jobbet i tisdags, magkänslan känns bra, jag känner mig lugn, trygg och nyfiken. Har öven börjat få tillbaka det som jag tror är normal energinivå. Jag orkar saker som jag inte orkat med på evigheter, härligt.
Lyssnar på Sommarprogrammen på P1 och njuter av att ta dagarna som de kommer. I går var jag och tjejerna p bio och på lördag väntar ett nytt biobesök med hela familjen. Mys mys...
Ikväll kommer ett par på besök som jag ska fotografera när de gifter sig i september, spännande, ska se om vi kan få till lite bilder redan ikväll.
Nähä nu fr denna här ta tag i dagen. Det kommer fler bilder när jag känner att jag har tid och lust framför datorn.

Kommentarer
Postat av: anette

Här är det jobb och semester i en salig blandning

2011-08-05 @ 12:02:39
URL: http://nettanhuss.bloggplatsen.se
Postat av: Mia

men visst är det skönt att livet går i snigel fart. Snart är det i gång i 120 och det är jul igen. Spännande med ett nytt jobb . Kram

2011-08-05 @ 17:13:47
URL: http://miloa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!