Jag njuter...

av den sköna sommarkvällen med lite god dricka och läser en bok som heter Säg nej med gott Samvete Jag har att lära mig lite :-) Behöver jobba med det såväl privat som yrkesmässigt. Berg och dalbanan har börjat lugna sig lite och det är säkert för att jag vet vad framtiden har i sitt sköte. Fast jag har fortfarande dippar, dock inte lika djupa längre. Maken har semester och det njuter jag av. Han är min inspiriations källa och min stora kärlek. Jag tycker om att få vara med honom hela dagar. Häftigt efter 8 år som gifta och 12 år som förlovade...

Kommentarer
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Hej!

Jag tänkte bara tipsa om att det just nu pågår flera tävlingar med fina priser bla underkläder för 300 kr och även en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl er:)



Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)

kram

2011-07-14 @ 11:54:30
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!